ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

Πρέπει να δημιουργήσω ένα λογαριασμό για να πραγματοποιήσω μια παραγγελία;
Όχι, μπορείτε να πραγματοποιήσετε μια παραγγελία χωρίς να δημιουργήσετε λογαριασμό.

Πώς συνδέομαι στο λογαριασμό μου;
Σε κάθε σελίδα υπάρχει η επιλογή «Είσοδος» στο κάτω μέρος. Κάνοντας κλικ στην επιλογή αυτή, εμφανίζεται η σελίδα σύνδεσης/εγγραφής. Συμπληρώνετε τα στοιχεία σας (e-mail και κωδικό πρόσβασης) και συνδέεστε στη σελίδα του λογαριασμού σας.

Έχω χάσει τον κωδικό μου. Πώς μπορώ να τον ανακτήσω;
Μπορείτε να ανακτήσετε τον κωδικό πρόσβασής σας εδώ

Πώς κάνω ηλεκτρονική παραγγελία;
Μπορείτε να αναζητήσετε τα κοσμήματα μας είτε βάση κατηγορίας (βραχιόλια, δαχτυλίδια, κολιέ, σκουλαρίκια) , είτε βάση συλλογής. Επιλέγετε το κόσμημα που σας ενδιαφέρει και το προσθέτετε στο καλάθι. Ακολουθήστε τις οδηγίες και τα βέλη και θα ολοκληρώσετε την παραγγελία σας. Επιπλέον, οποιαδήποτε στιγμή, μπορείτε να δείτε το καλάθι σας ή να ολοκληρώσετε τις αγορές σας, πατώντας πάνω δεξιά στο εικονίδιο του καλαθιού, καθώς συνεχίζετε την περιήγησή σας στον ιστότοπο.

Πώς κάνω τηλεφωνική παραγγελία;
Μπορείτε να κάνετε τηλεφωνικά την παραγγελία σας στο τηλέφωνο: 2897042146, Δευτέρα- Παρασκευή και ώρες 10:00-18:00.

Προσφέρετε εκπτωτικά κουπόνια;
Ναι, συχνά, προσφέρουμε εκπτωτικά κουπόνια σε επιλεγμένους πελάτες. Παρακαλούμε, εγγραφείτε στη σελίδα μας στο Facebook  ή δημιουργήστε ένα λογαριασμό για να λαμβάνετε ενημερώσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για αυτές τις προσφορές.

Είναι το στοιχείο που απεικονίζεται, το πραγματικό στοιχείο που θα λαμβάνω;
Οι εικόνες αντιπροσωπεύουν το κομμάτι που αγοράζετε. Καταβάλλω κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε τα μεμονωμένα κομμάτια να είναι όσο το δυνατόν πιο παρόμοια με το εικονογραφημένο αντικείμενο, αλλά λόγω της χειροποίητης φύσης του κοσμήματος, το κομμάτι σας , πιθανόν να έχει κάποια μικρή παραλλαγή που το καθιστά μοναδικό.

Πότε θα παραλάβω την παραγγελία μου;
Όλες οι παραγγελίες αποστέλλονται εντός 3 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία πραγματοποίησής τους. Μόλις η παραγγελία σας ολοκληρωθεί θα λάβετε ένα αυτοματοτοποιημένο email επιβεβαίωσης. Όταν η παραγγελία σας αποσταλεί, θα λάβετε ένα επιπλέον email με το tracking url, ώστε να παραλουθείτε την εξέλιξή της.

Οι χρόνοι παράδοσης που ισχύουν για τις παραγγελίες σας είναι οι παρακάτω:

Περιοχή ΠαράδοσηςΗμέρες Παράδοσης
Εντός Ελλάδος3-10 εργάσιμες
Δυσπρόσιτες περιοχές εντός Ελλάδος3-10 εργάσιμες
Εντός Ευρωπαϊκής Ένωσης5-15 εργάσιμες
Η.Π.Α, Αυστραλία, Καναδάς5-15 εργάσιμες

*Οι πελάτες εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης υπόκεινται σε τυχόν επιπλέον χρεώσεις που δύνανται να προκύψουν από διαφορές στην ισοτιμία, εκτελωνισμούς, εισαγωγικούς δασμούς, περιορισμούς των προϊόντων και άλλες τοπικές απαιτήσεις για τις οποίες η επιχείρηση μας δεν φέρει καμία ευθύνη.
*Οι τιμές συμπεριλαμβάνουν ΦΠΑ 24%
* Σε περίπτωση ανωτέρας βίας, η επιχείρηση δεν αναλαμβάνει ευθύνη για την μη παράδοση του προϊόντος.

Ποιες επιλογές πληρωμής υπάρχουν; Υπάρχουν δύο τρόποι για να ολοκληρώσετε την πληρωμή σας για την παραγγελία σας:
– Αντικαταβολή μέσω των ΕΛ.ΤΑ (Ελληνικά Ταχυδρομεία) ή και ACS Courrier
– Paypal (Εκτός Ελλάδας) * Όλες οι συναλλαγές πραγματοποιούνται σε Ευρώ (€).
* Οι τιμές συμπεριλαμβάνουν ΦΠΑ 24%
* Σε περίπτωση ανωτέρας βίας, η επιχείρηση δεν αναλαμβάνει ευθύνη για την μη παράδοση του προϊόντος.

Έχω πρόβλημα με κάποιο κόσμημα. Τι κάνω;
Όλες οι παραγγελίες ελέγχονται από αυστηρούς ποιοτικούς ελέγχους. Αν ωστόσο αντιμετωπίσετε κάποιο πρόβλημα μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω τηλεφώνου στο: 2897042146 από Δευτέρα- Παρασκευή και ώρες 10:00-18:00, ή να μας στείλετε e-mail στο info@candiashop.gr και θα σας ενημερώσουμε για τις απαιτούμενες ενέργειες.

Πώς μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;
Εάν επιθυμείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας, μπορείτε να στείλετε ένα e-mail εντός 1 ώρας από την ολοκλήρωση της παραγγελίας στο info@candiashop.gr ή καλέστε μας στο 2897042146.

Πώς μπορώ να επιστρέψω ή να αλλάξω ένα προϊόν;
Δείτε την πολιτική επιστροφών και αλλαγών εδώ: εδώ.