ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ – ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ

Ο δικτυακός τόπος candiashop.gr, αποτελεί πνευματική ιδιοκτησία της ατομικής επιχείρησης με την επωνυμία “ΧΑΛΚΙΑΔΑΚΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ – ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΚΑΙ ΕΜΠΟΡΙΑ ΚΟΣΜΗ-ΜΑΤΩΝ” και διακριτικό τίτλο candiashop.gr”, η οποία διατηρεί τα αποκλειστικά δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας στο σχεδιασμό και στο σύνολο του περιεχομένου του δικτυακού τόπου, με εξαίρεση το υλικό που προστίθεται από τους χρήστες του. Σας παρακαλούμε να διαβάσετε με προσοχή τους παρακάτω όρους και προϋποθέσεις, για τη χρήση του ηλεκτρονικού καταστήματος. Βεβαιωθείτε ότι συμφωνείτε με τους παρακάτω όρους και προϋποθέσεις διότι η περαιτέρω χρήση και η περιήγηση σας στις υπηρεσίες του ηλεκτρονικού καταστήματος συνεπάγεται την ρητή και ανεπιφύλακτη συγκατάθεση και συναίνεσή σας με αυτούς.

1. ΟΡΟΙ
Το candiashop.gr διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί μονομερώς ή να ανανεώνει τους παρόντες όρους και τις προϋποθέσεις των συναλλαγών, που γίνονται μέσω του ηλεκτρονικού του καταστήματος. Το candiashop.gr αναλαμβάνει την υποχρέωση να ενημερώνει τους χρήστες του για τυχόν τροποποιήσεις καθώς και για οποιαδήποτε αλλαγή, μέσω της ιστοσελίδας του παρόντος ηλεκτρονικού καταστήματος.

2. ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ & ΠΡΟΪΟΝΤΑ
Το candiashop.gr δεσμεύεται ως προς την πληρότητα και την εγκυρότητα των πληροφοριών που παρατίθενται ,τόσο όσον αφορά την ύπαρξη των ουσιωδών χαρακτηριστικών που κατά περίπτωση περιγράφονται για κάθε προϊόν που διαθέτει, όσο και για την ακρίβεια των στοιχείων που αφορούν τις παρεχόμενες, από το ηλεκτρονικό κατάστημα, υπηρεσιών, υπό την επιφύλαξη τυχόν τεχνικών ή τυπογραφικών λαθών, που έχουν διαφύγει της προσοχής ή έχουν προκύψει ακούσια ή λόγω τυχόν διακοπών λειτουργίας της ιστοσελίδας λόγω ανωτέρας βίας.

3. ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΕΥΘΥΝΗΣ
Το
candiashop.gr εγγυάται την έγκαιρη ενημέρωση των τελικών καταναλωτών περί της μη διαθεσιμότητας των εικονιζόμενων προϊόντων. Το ηλεκτρονικό κατάστημα candiashop.gr δεν φέρει ευθύνη για τυχόν τεχνικά προβλήματα που τυχόν παρουσιασθούν στους χρήστες όταν επιχειρούν την πρόσβαση στον δικτυακό τόπο και έχουν σχέση με τη λειτουργία ή συμβατότητα της δικής τους υποδομής ως προς τη χρήση του δικτυακού τόπου. Επίσης το candiashop.gr ουδεμία ευθύνη έχει για πράξεις ή παραλείψεις τρίτων και ιδιαίτερα μη επιτρεπόμενες παρεμβάσεις τρίτων σε προϊόντα ή/και υπηρεσίες ή/και πληροφορίες που διατίθενται μέσω αυτού.

4. ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ
Όλο το περιεχόμενο των ιστοσελίδων, που αναρτάται από το
candiashop.gr, συμπεριλαμβανομένων εικόνων, γραφικών, φωτογραφιών, σχεδίων, κειμένων, παρεχόμενων υπηρεσιών και προϊόντων, αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του candiashop.gr και προστατεύονται κατά τις σχετικές διατάξεις του ελληνικού δικαίου, του ευρωπαϊκού δικαίου και των διεθνών συμβάσεων. Τα ονόματα, εικόνες, λογότυπα και διακριτικά γνωρίσματα που αντιπροσωπεύουν το candiashop.gr ή/και τρίτα μέρη συμβεβλημένα με αυτό καθώς και τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες του, είναι αποκλειστικά σήματα και διακριτικά γνωρίσματα του candiashop.gr ή/και του www.candiashop.gr ή/και των τρίτων μερών και προστατεύονται από τους ελληνικούς, κοινοτικούς και διεθνείς νόμους περί εμπορικών σημάτων και βιομηχανικής και πνευματικής ιδιοκτησίας και αθεμίτου ανταγωνισμού. Σε κάθε περίπτωση η εμφάνισή και έκθεσή τους στις ιστοσελίδες candiashop.gr δεν θα πρέπει κατά κανένα τρόπο να εκληφθεί ως μεταβίβαση ή εκχώρηση άδειας ή δικαιώματος χρήσης τους.

5. ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΧΡΗΣΤΗ
Οι χρήστες των ιστοσελίδων του
candiashop.gr αποδέχονται ότι δεν θα χρησιμοποιούν αυτές και το ηλεκτρονικό κατάστημα του candiashop.gr για αποστολή, δημοσίευση, αποστολή με e-mail ή μετάδοση με άλλους τρόπους οποιουδήποτε περιεχομένου είναι παράνομο, βλαβερό, απειλητικό, προσβλητικό, ενοχλητικό, συκοφαντικό, δυσφημιστικό, χυδαίο, άσεμνο, λιβελογραφικό, αποτελεί παραβίαση του απορρήτου κάποιου άλλου, δείχνει εμπάθεια, ή εκφράζει φυλετικές, εθνικές ή άλλες διακρίσεις, δύναται να προκαλέσει βλάβες σε ανήλικους με οποιονδήποτε τρόπο, δεν δικαιούται να μεταδοθεί σύμφωνα με την νομοθεσία ή τις συμβατικές ή διαχειριστικές σχέσεις (όπως εσωτερικές πληροφορίες, ιδιοκτησιακές και εμπιστευτικές πληροφορίες που αποκτήθηκαν ή αποκαλύφθηκαν ως μέρος εργασιακών σχέσεων ή που καλύπτονται σε συμφωνίες εμπιστευτικότητας), παραβιάζει οποιαδήποτε ευρεσιτεχνία, εμπορικό σήμα, εμπορικό μυστικό, πνευματικά δικαιώματα ή άλλα ιδιοκτησιακά δικαιώματα τρίτων, περιέχει ιούς λογισμικού ή οποιουσδήποτε άλλους κώδικες, αρχεία ή προγράμματα, που έχουν σχεδιαστεί με σκοπό την διακοπή, την πρόκληση βλάβης, την καταστροφή ή παρεμπόδιση της λειτουργίας οποιουδήποτε λογισμικού ή υλικού υπολογιστών, ηθελημένα ή αθέλητα παραβαίνει την ισχύουσα ελληνική και κοινοτική νομοθεσία και των διατάξεων αυτής, δύναται να παρενοχλήσει τρίτους με οποιοδήποτε τρόπο και οποιοδήποτε περιεχόμενο χρησιμοποιείται για συλλογή ή αποθήκευση προσωπικών δεδομένων των χρηστών.

6. ΑΣΦΑΛΕΙΑ
Το σύστημα του
candiashop.gr εξασφαλίζει το απόρρητο της μεταφοράς των δεδομένων, χρησιμοποιώντας το πρωτόκολλο κρυπτογράφησης SSL-128bit.

7. ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ

Η επιχείρηση μας, βρίσκεται σε πλήρη συμμόρφωση των όσων ορίζονται στον Ευρωπαϊκό Κανονισμό υπ’ αρ. 2016/679, όπως αυτός ενσωματώθηκε στο εθνικό μας δίκαιο και ισχύει σήμερα, ως προς την ορθή συλλογή, διατήρηση, επεξεργασία και αποθήκευση των προσωπικών δεδομένων των πελατών της καθώς και των επισκεπτών/χρηστών του ηλεκτρονικού μας καταστήματος. Δείτε την Πολιτική Απορρήτου εδώ

8. ΑΓΟΡΑ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
Το candiashop.gr κάνει κάθε δυνατή προσπάθεια να παρέχει υπηρεσίες υψηλής ποιότητας. Παρόλα αυτά δεν μπορούν να αποκλεισθούν περιπτώσεις λαθών σε τιμές και δευτερεύοντα χαρ/κά προϊόντων και δεν μπορεί να εξασφαλισθεί, ότι δεν θα υπάρξουν διακοπές λειτουργίας της ιστοσελίδας ή «ανθρώπινα» λάθη κατά την ενημέρωση / αναγραφή της τιμής ενός προϊόντος. Για την ασφάλεια και την αποτελεσματικότητα των αγορών σας καλούμε εφόσον διαπιστώσετε ότι κάποιο προϊόν προσφέρεται σε ασυνήθιστα χαμηλή ή υψηλή τιμή σε σχέση με την αγοραία αξία του, πριν προχωρήστε στην παραγγελία του να επικοινωνήστε στο
τηλέφωνο: 2897042146 ή μέσω της φόρμας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του δικτυακού τόπου. Επίσης, σας συνιστούμε πριν προβείτε σε αγορές από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα να επισκεφτείτε την ενότητα Συχνές ερωτήσεις, όπου θα βρείτε χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με τη διαδικασία και τον τρόπο αγοράς προϊόντων. Μετά την καταχώρηση της παραγγελίας σας θα λάβετε αυτοματοποιημένο e-mail το οποίο θα αναφέρει τις λεπτομέρειες της παραγγελίας σας. Μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας από εμάς, θα λάβετε το δεύτερο και ενημερωτικό e-mail με το tracking url για την παρακολούθηση της παραγγελίας σας. Από το σημείο αυτό συνάπτεται η μεταξύ μας σύμβαση. Σε περίπτωση που στη παραγγελία σας προκύψει κάποια εκκρεμότητα τότε θα σας αποσταλεί αντίστοιχο e-mail. Εναλλακτικά θα επικοινωνήσουμε μαζί σας στα τηλέφωνα που μας έχετε δώσει κατά την εγγραφή σας ή την καταχώρηση της παραγγελίας σας.Δεν υπάρχει τρόπος απενεργοποίησης αυτών των ενημερώσεων, η αποστολή των οποίων, αποτελεί προϋπόθεση για την σωστή εξέλιξη της παραγγελίας σας. Τα e-mail αυτά σας καλούμε να φροντίζετε να μπορούν να φτάσουν σε εσάς και να τα διατηρείτε καθ’ όλη την διάρκεια της συναλλαγής μας. Είναι υποχρέωση σας, σε περίπτωση που δεν λαμβάνετε τα σχετικά e-mail, σύμφωνα με τους γενικούς όρους που διέπουν τις συναλλαγές μας, να μας ενημερώνετε χωρίς καθυστέρηση. Τα προϊόντα σας παραδίδονται το ταχύτερο δυνατό και πάντως σε χρόνο που δεν υπερβαίνει τις 30 ημέρες από την σύναψη της σύμβασης.

*Οι πελάτες εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης υπόκεινται σε τυχόν επιπλέον χρεώσεις που δύνανται να προκύψουν από διαφορές στην ισοτιμία, εκτελωνισμούς, εισαγωγικούς δασμούς, περιορισμούς των προϊόντων και άλλες τοπικές απαιτήσεις για τις οποίες η επιχείρηση μας δεν φέρει καμία ευθύνη.
*Οι τιμές συμπεριλαμβάνουν ΦΠΑ 24%
* H επιχείρηση δεν αναλαμβάνει ευθύνη για την μη παράδοση του προϊόντος, σε περίπτωση ανωτέρας βίας.

9. ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ / ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ – ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Αν ο αγοραστής δεν είναι ικανοποιημένος από την αγορά του, επιστροφές προϊόντων μπορούν να πραγματοποιηθούν εντός 3 ημερών από την παραλαβή τους. Σε κάθε περίπτωση, επικοινωνήστε μαζί μας πριν την επιστροφή κάποιου προϊόντος στο 2897042146, από Δευτέρα έως Παρασκευή 10:00-18:00 και στείλτε μας e-mail στο info@, στο οποίο υποχρεούστε να αναφέρετε γραπτώς τους λόγους επιστροφής και τον κωδικό της παραγγελίας σας. Η διαδικασία της επιστροφής γίνεται εφόσον:

  • Επιστραφούν η συσκευασία του προϊόντος, η απόδειξη λιανικής πώλησης, η κάρτα αλλαγής (σε περίπτωση δώρου) και ο,τιδήποτε άλλο συνοδεύει το προϊόν.

  • Το προϊόν είναι στην κατάσταση την οποία το έχετε παραλάβει. Αν διαπιστωθεί οποιαδήποτε φθορά ή αλλοίωση στο προϊόν δεν μπορεί να ολοκληρωθεί η διαδικασία επιστροφής (π.χ. αλλοίωση χρώματος ή φόρμας, να φαίνεται πως έχει φορεθεί – χρησιμοποιηθεί).

  • Οι επιστροφές πραγματοποιούνται μέσω μεταφορικής εταιρείας και τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν το candiashop. Σε περίπτωση που επαναληφθεί η επιστροφή ενός προϊόντος, τα έξοδα μεταφοράς, επιβαρύνουν εσάς.

  • Από τη στιγμή που παραλάβετε το προϊόν, βρίσκεται στη δική σας ευθύνη, οπότε είναι σημαντικό να φροντίσετε η συσκευασία της αποστολής να είναι ασφαλής, έτσι ώστε να αποφευχθεί τυχόν φθορά κατά τη μεταφορά και ως εκ τούτου αδυναμία επιστροφής του.

  • Σε περίπτωση που θέλετε να αλλάξετε το προϊόν σας, η διαδικασία που ακολουθείται είναι η εξής: μας επιστρέφετε το προϊόν και επιλέγετε κάποιο άλλο ίσης ή μεγαλύτερης αξίας. Αν το προϊόν που θα επιλέξετε είναι μεγαλύτερης αξίας, τότε θα καταθέσετε μόνο τη χρηματική διαφορά.

  • Σε περίπτωση που παραλάβετε το προϊόν φθαρμένο ή κατεστραμμένο, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε άμεσα μαζί μας στο 2897042146 από Δευτέρα έως Παρασκευή 10:00-18:00 ή στείλτε μας email στο info@. Εάν η ευθύνη δεν είναι δική μας, τότε μέσα στις επόμενες 8 ώρες επικοινωνήστε με την εταιρία courier, ώστε να αναλάβουν την ευθύνη. Σε κάθε περίπτωση, ελέγχουμε και πιστοποιούμε την αρτιότητα των προϊόντων, πριν τα αποστείλουμε.

  • Για τις αποστολές εντός και εκτός Ελλάδας η εξυπηρέτηση των πελατών γίνεται μέσω των ΕΛΤΑ (Ελληνικά Ταχυδρομεία).

Διεθνείς παραγγελίες – επιστροφές
Οι πελάτες εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης πιθανόν να υπόκεινται σε τυχόν επιπλέον χρεώσεις που δύνανται να προκύψουν από διαφορές στην ισοτιμία, εκτελωνισμούς, εισαγωγικούς δασμούς, περιορισμούς των προϊόντων και άλλες τοπικές απαιτήσεις για τις οποίες η επιχείρηση μας δεν φέρει καμία ευθύνη.

10. ΤΡΟΠΟΙ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ

Όλες οι παραγγελίες αποστέλλονται εντός 3 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία πραγματοποίησής τους. Μόλις η παραγγελία σας ολοκληρωθεί θα λάβετε ένα αυτοματοτοποιημένο email επιβεβαίωσης. Όταν η παραγγελία σας αποσταλεί, θα λάβετε ένα επιπλέον email με το tracking url, ώστε να παραλουθείτε την εξέλιξή της.

Ισχύουν οι παρακάτω χρόνοι παράδοσης:

Περιοχή Παράδοσης

Ημέρες Παράδοσης

Εντός Ελλάδος

310 εργάσιμες

Δυσπρόσιτες περιοχές εντός Ελλάδος

310 εργάσιμες

Εντός Ευρωπαϊκής Ένωσης

515 εργάσιμες

Η.Π.Α, Αυστραλία, Καναδάς

5-15 εργάσιμες

11. ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ
Χωρίς περιορισμό των διατάξεων περί Υπαναχωρήσεως του άρθρου 9, η ακύρωση της παραγγελίας δύναται να γίνει στις κάτωθι περιπτώσεις: Πριν ολοκληρωθεί η παραγγελία, κατά τη διάρκεια της ηλεκτρονικής διαδικασίας της παραγγελίας μπορείτε να κάνετε πίσω «back» και να αφαιρέσετε τις ποσότητες των προϊόντων από το καλάθι σας πατώντας στο κουμπί «αφαίρεση». Εάν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμα το προϊόν μπορείτε να καλέστε το
2897042146 και ένας συνεργάτης μας θα αναλάβει την ακύρωσή της παραγγελίας σας. Μετά την παραλαβή του προϊόντος, καλέστε μας στο 2897042146 ή επικοινωνήστε μέσω της φόρμας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του δικτυακού τόπου, εξηγώντας το λόγο που επιθυμείτε την ακύρωση της παραγγελίας. Ένας συνεργάτης μας θα σας εξυπηρετήσει άμεσα και θα σας ενημερώσει για όλες τις επιλογές σας. Σε περίπτωση που παραγγελία σας έχει ήδη τιμολογηθεί και επιθυμείτε την ακύρωση της
τότε επικοινωνήστε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης πελατών στο
2897042146 και δώστε τα στοιχεία της παραγγελίας σας. Ωστόσο, η κατάσταση (status) της παραγγελίας δεν θα αλλάξει στη σελίδα του λογαριασμού σας.
Δικαιούστε να προβείτε σε ακύρωση παραγγελίας, υπό τις πολύ συγκεκριμένες παρακάτω προϋποθέσεις:
α. Σε περίπτωση που δεν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία (checkout), μπορείτε να ακυρώσετε τη διαδικασία πατώντας το πλήκτρο back στον browser σας.
β. Σε περίπτωση που έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία (checkout), παρακαλούμε επικοινωνήστε με εκπρόσωπο της εταιρείας μας, ώστε να σας ενημερώσει περαιτέρω για τη διαδικασία που θα πρέπει να ακολουθηθεί. Η παραγγελία σας δύναται να ακυρωθεί υπό την προϋπόθεση ότι δεν έχει ήδη διεκπεραιωθεί από την εταιρεία.
Δικαίωμα ακύρωσης της παραγγελίας δεν υφίσταται πέραν των παραπάνω περιπτώσεων.
Όλα τα προϊόντα που επιστρέφονται στo κατάστημα υπόκεινται σε σχολαστικό ποιοτικό έλεγχο. Για την αποφυγή δικής σας ταλαιπωρίας, καλό είναι να ελέγχετε προσεκτικά κατά τη στιγμή της παράδοσης της παραγγελίας σας, την κατάσταση των πωλούμενων προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας τους, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα. Στην περίπτωση που διαπιστωθεί κάποιο ελάττωμα κατά τον ποιοτικό έλεγχο στο προϊόν που επεστράφη, η εταιρεία οφείλει να επικοινωνήσει με τον καταναλωτή για την επίλυση του ζητήματος και διατηρεί το δικαίωμα να μη δεχθεί την αλλαγή ή επιστροφή του εν λόγω προϊόντος. Ο καταναλωτής ευθύνεται για τυχόν μείωση της αξίας των αγαθών μόνο ως αποτέλεσμα της διαχείρισης των αγαθών άλλης πλην εκείνης που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών. Δεν ευθυνόμαστε και δεν θα αποζημιώσουμε καταναλωτή ούτε θα παράγει αποτελέσματα η υπαναχώρηση σε περίπτωση που έχει προκληθεί ζημία στα αγαθά από υπαιτιότητα του καταναλωτή ή σε περίπτωση χρήσης η οποία υπερβαίνει το αναγκαίο για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών. Σε κάθε περίπτωση, τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε πρέπει να συνοδεύονται από τα απαραίτητα νομιμοποιητικά έγγραφα και τις αποδείξεις παραλαβής. Αν τα έξοδα αποστολής της επιστροφής του προϊόντος υπερβαίνουν το κόστος καθολικής ταχυδρομικής υπηρεσίας, δεν καλύπτονται από τ
ο candiashop.gr και επιβαρύνουν τον πελάτη.

12. ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Η παραγγελία σας μπορεί να καθυστερήσει, ενδεικτικά, για τους εξής πιθανούς λόγους:
α)Το προϊόν που παραγγείλατε έχει ήδη καταργηθεί και δεν είναι διαθέσιμο.
β)Σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει την μεταφορά και παράδοση της παραγγελίας σας.
γ)Σε περίπτωση που είναι αδύνατη η τηλεφωνική ή/και η μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) επικοινωνία μαζί σας (εάν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στην παραγγελία σας, είτε σε σχέση με το προϊόν είτε σε σχέση με την πληρωμή του) επειδή π.χ τα στοιχεία σας που έχετε καταχωρήσει δεν είναι σωστά ενημερωμένα.

Σε κάθε περίπτωση η καθυστέρηση δεν υπερβαίνει τις τριάντα ημέρες από την σύναψη της σύμβασης.

13. ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ

Υπάρχουν οι εξής τρόποι πληρωμής:
– Αντικαταβολή (μόνο για παραγγελίες εντός Ελλάδας)
Paypal

14. ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ E-MAIL(NEWSLETTERS)
1. Το candiashop.gr ανά τακτά χρονικά διαστήματα στέλνει ενημερωτικά email.
2. To candiashop.gr δεν ευθύνεται αν τα newsletter δεν παραδοθούν στον προορισμό τους, αν και καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια με τους ISP’s (Internet Service providers) για την παράδοση
3. Τα newsletter μπορεί να καταλήξουν στο spam folder, οπότε παρακαλούμε να ελέγχετε τακτικά ότι δεν αποθηκεύονται εκεί
4. Βάλετε τη διεύθυνση αποστολής του πλαισίου info@ στη safe list σας
5. Σε περίπτωση που επιθυμείτε να μην λαμβάνετε πλέον ενημερωτικά newletter ή επιθυμείτε να διαγραφείτε συνολικά από το σύστημα αποστολής νέων της candiashop.gr, μπορείτε να μας ενημερώσετε χρησιμοποιώντας τη φόρμα επικοινωνίας του site.
6. To candiashop.gr χρησιμοποιεί πάροχο (3rd party company) για την αναγνώριση (tracking) των παραληπτών των newsletter. Δεν παραδίδει σε
τρίτους πληροφορίες σχετικά με όνομα, επώνυμο, διεύθυνση κατοικίας.
7. Η ενημέρωση από το candiashop.gr, γίνεται μόνο αν εσείς το επιλέξετε και για όσο χρόνο επιθυμείτε. Αντίθετα, σε περίπτωση που έχετε κάνει κάποια παραγγελία στο candiashop.gr, χρησιμοποιώντας το site μας, αποστέλλουμε αυτοματοποιημένα ενημερωτικά μηνύματα (email) σχετικά με την εξέλιξη της παραγγελίας σας. Δεν υπάρχει τρόπος απενεργοποίησης αυτών των ενημερώσεων, η αποστολή των οποίων, αποτελεί προϋπόθεση για την σωστή εξέλιξη της παραγγελίας σας. Τα e-mail αυτά σας καλούμε να φροντίζετε να μπορούν να φτάσουν σε εσάς και να τα διατηρείτε καθ’ όλη την διάρκεια της συναλλαγής μας.
Είναι υποχρέωση σας, σε περίπτωση που δεν λαμβάνετε τα σχετικά e-mail, σύμφωνα με τους γενικούς όρους που διέπουν τις συναλλαγές μας, να μας ενημερώνετε χωρίς καθυστέρηση.